ugo.pl
  • Start
      • Back
      • Baza wiedzy
          • Back
          • Słownik
          • Joomla
      • O firmie
  • Oferta
      • Back
      • Finalizacja niedokończonych projektów
      • Optymalizacja strony internetowej
      • Wykonywanie kopii zapasowej
      • Odwirusowanie strony www
      • Tworzenie stron internetowych
      • Migracja do Joomla 4
      • Migracja strony
      • Opieka nad stroną internetową
      • Back
      • Rozwiązywanie problemów
      • Tworzenie newsletterów
      • Wersje językowe stron
      • Wersje mobilne stron
      • Kampanie reklamowe
      • Przenoszenie stron
      • Sklepy internetowe
      • Aktualizacja Joomla
  • Joomla
      • Back
      • Baza wiedzy
      • Tworzenie stron Joomla
      • Pomoc w Joomla
      • Migracja do Joomla 4
      • Aktualizacja Joomla
      • Dodatki Joomla
  • WordPress
      • Back
      • Pomoc w WordPress
      • Tworzenie stron WordPress
  • Kontakt
      • Back
      • Kontakt
      • Formularz kontaktowy
      • Zasady współpracy
      • O nas
      • Referencje i certyfikaty

Jak umożliwić dostęp do podglądu statystyk odwiedzin Google Analytics dla wybranej witryny?

Posiadasz konto Google Analytics, do którego podpiętych jest kilka witryn? Firma, która zajmuje się pozycjonowaniem prosi Cię o dostęp do konta.  W jaki sposób uniknąć „chwalenia się” nadmiarem informacji dostępnych w Google Analytics i umożliwić przejrzenie tylko wybranych statystyk?

Jak umożliwić dostęp do podglądu statystyk odwiedzin Google Analytics dla wybranej witryny?

Zliczanie czasu odwiedzin Google Analytics – kod kodowi nierówny

Statystyki Google Analytics są obecne w świadomości niemal każdego właściciela firmy, małej, czy dużej. Każdy, kto poważnie myśli o prowadzeniu firmy w Internecie powinien jak najszybciej oswoić się z tym narzędziem. Google Analytics pozwala mierzyć liczbę użytkowników odwiedzających naszą stronę internetową, pozwala sprawdzić, który z elementów oferty firmy wzbudza największe zainteresowanie, mierzyć czas odwiedzin. Statystyki pozwalają nam też śledzić, które ze źródeł pozyskiwania klientów jest najbardziej skuteczne, dzięki czemu możemy optymalizować  nakłady na reklamę.

Zliczanie czasu odwiedzin Google Analytics – kod kodowi nierówny

ugo.pl
Pracujemy na szablonach RocketTheme dla Joomla i WordPress od 2009 roku.
© 2004 - 2025 ugo.pl - Tworzenie stron internetowych opartych o system WordPress oraz Joomla!